Jornada

EL PURCHASE FUNNEL EXISTE: CÓMO LOGRAN LAS MARCAS QUE LES RECOMIENDES - PONENCIA DE TRISTÁN ELÓSEGUI EN LA UPV

  • Des de: 17/11/16
  • Fins a: 17/11/16
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 26/10/16

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo y Emprendimiento

Responsable de l'activitat:



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

2 hores


0 hores


0 hores

Horari

De matí
Jueves 17 Noviembre: 12:30 - 14:30

Lloc d'impartició
Auditorio del Cubo Azul. Edificio 8B, acceso N. 3ª panta. CPI
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2016-2017

ECTS

0

Campus

València

2 h

Presencials

0 h

En línia

0,00 € - Público en general

Objectius

Aprendre a utilitzar l'embut de conversió per a estructurar i optimitzar l'estratègia de marketing digital.


Professors

  • Tristán Elósegui Figueroa Professional del sector

Temes que s'hi desenvolupen

El 'purchase funnel' o embut de conversió és una de les formes més senzilles (i eficaces) d'estructurar i optimitzar l'estratègia de marketing digital. És el viatge en el qual les marques embarquen a l'usuari, des que aquest coneix la teua marca fins que la utilitza i recoman a uns altres. Vols saber que fan les marques par aconseguir la teua recomanació?