Curs

TALLER DE MÚSICA ELECTRÒNICA 1: TEORIA DEL BEDROOM PRODUCER

  • Des de: 30/9/22
  • Fins a: 16/12/22
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 27/7/22

Promogut per:
Vicerrectorado de Arte, Ciencia, Tecnología y Sociedad

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Arte, Ciencia, Tecnología Y Sociedad



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

30 hores


0 hores


0 hores

Horari

De vesprada
HORARIO: 17:00 - 20:30
30/09 CLASE 1
07/10 CLASE 2
14/10 CLASE 3
21/10 CLASE 4
04/11 CLASE 5
25/11 CLASE 6

HORARIO: 17:00 - 20:00
02/12 CLASE 7
09/12 CLASE 8
16/12 CLASE 9

Lloc d'impartició
Aula A-3-6 Bellas Artes UPV
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2022-2023

ECTS

0

Campus

València

30 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
30 € Públic en general 
30,00 € - Público en general

Objectius

- Crear una base teòrica que ajudi a entendre el camp de la música electrònica contemporània.
- Demostrar la contínua relació entre les formes d'expressió musicals i els contextos socioculturals en els quals s'originen.
- Analitzar els elements propis i característics de diferents escenes musicals.


Professors

  • Diego Vicente Navarro Catalán Professional del sector

Temes que s'hi desenvolupen


1. INTRODUCCIÓ A l'ELECTRÒNICA CONTEMPORÀNIA: Recorregut per les arrels històriques de conceptes essencials de l'electrònica contemporània.
2. EFECTE 2000: Estudi a vista d'ocell dels canvis essencials en el salt de segle.
3. TRÀNGOL: EL PARADÍS PERDUT: Cas d'estudi del tràngol com a gènere transitori entre l'underground i el mainstream.
4. BALLANT AMB FÚRIA: L'HORITZÓ BPM: Cas d'estudi de les diferents formes d'expressió de la música de ball dura.
5. ÈTER: EL RECORREGUT DE L'AMBIENT: Cas d'estudi de les diferents formes que ha pres aquella música amb un focus atmosfèric.
6. AFTER: EL BALL MENTAL: Cas d'estudi del IDM com a germen del bedroom producer i la multiplicitat de gèneres contemporanis
7. SAVE ROOMS: FEEDBACK SENSORIAL EN VIDEOJOCS: Anàlisi de les diferents aplicacions de disseny de so complex i de sistemes musicals per a enriquir l'experiència emocional del videojoc.
8. LA ZONA: RHYTHM GAMES: Anàlisi de la multiplicitat de jocs basats en l'aplicació de conceptes musicals propis de l'electrònica.
9. LA VIDA COLOR XICLET: EL HYPERPOP: Cas d'estudi del hyperpop de PC Music i derivats com a exemple essencial de les noves formes d'expressió de l'electrònica.
10.ESSENCIALS Y2K: Recorregut final per perfils d'artistes essencials per a definir la música electrònica contemporània vinculada al concepte del bedroom producer.