
COOPERACIÓ INTERNACIONAL AL DESENVOLUPAMENT. PROGRAMA INCIDE

Dades bàsiques
Objectius
L'objectiu general del curs és promoure un procés crític i reflexiu d'ensenyament-aprenentatge sobre algunes problemàtiques globals relacionades amb la pobresa i la sostenibilitat, i plantejar alternatives per a revertir aquesta situació a partir de l'Enfocament de Desenvolupament Humà.
En el curs, que pertany al programa INCIDE (programa formatiu d'iniciació a la cooperació, el voluntariat i la participació social), aborda els continguts des del coneixement i la posada en valor de les estratègies de cooperació al desenvolupament.
Temes a desenvolupar
Més informació
Acció formativa dirigida a:
El curs està dirigit a persones interessades en aproximar-se'n a la cooperació al desenvolupament.
La matrícula del curs està oberta a l'alumnat de la UPV, a la resta de la comunitat universitària i a persones externes en general.
Metodologia didàctica:
La metodologia del curs afavoreix el coneixement crític, la capacitat de diàleg davant de realitats diverses i l'anàlisi social des de l'enfocament del desenvolupament humà. S'empraran tècniques participatives, així com treballs i presentacions en grup.
Coneixements previs necessaris:
No en calen
Altra informació
Preus i política de matriculació i convalidació:
30 euros membres UPV; 40 persones externes.
Encara que forma part del programa INCIDE, impulsat pel Vicerectorat de Responsabilitat Social i Cooperació, la matrícula és independent de la resta de cursos que el formen i es realitza per separat.
Professorat
Contacte


Compartir:
|