Curs

MARCA PERSONAL AMB PERSPECTIVA DE GÈNERE

  • Des de: 19/12/22
  • Fins a: 15/1/23
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 3/10/22

Promogut per:
Vicerrectorado de Arte, Ciencia, Tecnología y Sociedad

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Arte, Ciencia, Tecnología Y Sociedad



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


20 hores


0 hores

Lloc d'impartició
Poliformat
Certificació

Aprofitament

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2022-2023

ECTS

2

Campus

València

0 h

Presencials

20 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Alumni UPV PLUS 
0 € Alumne UPV 
0 € Personal UPV 
0 € Públic en general 
0,00 € - Alumni UPV PLUS
0,00 € - Alumno UPV
0,00 € - Personal UPV
0,00 € - Público en general

Objectius

L'alumnat coneixerà què és la marca personal i com construir-la des de la igualtat entre dones i homes, coneixerà estratègies per a comunicar i promocionar la seua marca personal i aprendrà a desenvolupar un pla per a la creació i promoció de la seua marca personal.

Acció formativa dirigida a

Alumnat, PAS, Personal d'Investigació, PDI i Alumni Plus de la UPV, així com a persones externes que pel seu perfil acadèmic o professional pogueren tenir interès en la matèria.


Professors


Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

És un curs autoformatiu l'aprofitament del qual suposa la realització dels test de les unitats de resposta múltiple que preparen per a la realització del TEST FINAL la superació del qual suposa l'obtenció del certificat d'aprofitament.

Temes que s'hi desenvolupen

1. Marca Personal i Personal Branding
Conceptes de Marca Personal i de Personal Branding
Aspectes a considerar a l'hora de crear la Marca Personal
Perspectiva de gènere tant per a la creació de la MP com per al PB
Exemples de marques personals famoses

2. Eines per a la comunicació i la promoció de la Marca Personal
El elevator pitch
L'ús d'eines digitals (Xarxes socials, blog, web…)
El networking (presencial i digital)
La participació en cursos i ponències
El màrqueting de continguts
Les targetes de presentació

3. Estratègia per a l'ús i combinació d'eines digitals
Estratègies per a la creació i manteniment de blogs atractius i interessants
Estratègies per a l'ús de les xarxes socials
Combinació d'eines digitals

4. Pla d'Acció per a la creació i promoció de la marca personal