Jornada

LAS MUJERES EN LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN

  • Des de: 2/10/19
  • Fins a: 2/10/19
  • Campus de Gandia
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Promogut per:
Dpto. de Comunicación Audiovisual, Documentación e Historia del Arte

Responsable de l'activitat:
Diego Álvarez Sánchez



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

9,5 hores


0 hores


0 hores

Horari

Matí i vesprada
Miércoles 2 de octubre 2019 de 9:00 a 18:30 horas

Lloc d'impartició
Campus de Gandia. Sala de conferencias 1-4. Edificio G planta baja
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2019-2020

ECTS

0

Campus

Gandia

9,5 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Públic en general 
0,00 € - Público en general

Objectius

Identificar reptes actuals sobre el paper de la dona en els mitjans de comunicació.
Promoure el desenvolupament de projectes d'investigació que generen coneixement obert per a abordar els reptes identificats.
Afavorir l'intercanvi de coneixement experiencial, emocional i acadèmic.

Acció formativa dirigida a

Tots els públics



Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Exposicions, debats i treball en grups

Temes que s'hi desenvolupen

9.00 – 9.30 Obertura. Recepció participants.

9.30 – 11.30 Mesa redona – Dones en els mitjans de comunicació. Un panell format per tres dones compartirà amb l'auditori aquells reptes que consideren han de ser abordats en relació als eixos temàtics proposats. L'objectiu és llançar a l'auditori desafiaments que requerisquen la generació de coneixement per a millorar la seua comprensió, promoure la seua confrontació i abordar la seua transformació.

11.30 – 12.00 Pausa café. Durant la pausa-café les persones assistents triaran (si no ho han fet en la inscripció) l'eix temàtic/repte en el qual volen formar-se i treballar.

12.00 – 14.00 Sessió 1. Metodologia. En grups de treball s'aborda la definició d'un projecte d'investigació relacionat sobre un dels reptes plantejats. Aquesta sessió té com a objectiu conéixer els elements que intervenen en els processos de generació de coneixement obert i concretar una metodologia de treball per a abordar el repte seleccionat.

14.00 – 15.00 Dinar

15.00 – 17.00 Sessió 2. Definició. A partir del treball realitzat en la sessió 1, els grups aborden la definició d'un projecte d'investigació per a la generació de coneixement que facilite la comprensió, confrontació o transformació del repte triat. Aquesta sessió té com a objectiu elaborar un document operatiu que permeta la implementació pràctica del projecte d'investigació definit.

17.15 – 18.15 Presentació de resultats.