Curs

UPV ESTIU GANDIA: CAMPUS EMPRÉN

  • Des de: 1/7/14
  • Fins a: 18/7/14
  • Campus de Gandia
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 3/6/14

Promogut per:
Escuela Politécnica Superior de Gandia

Responsable de l'activitat:



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

40 hores


0 hores


0 hores

Horari

De matí
De lunes a jueves (1,2,3,7,8 y 9 de julio) en horario de 9:00 A 14:00 horas y viernes 18 de julio 9:00-14:00 horas (sesión presentación proyectos)

Lloc d'impartició
Salón de grados CAMPUS DE GANDIA UPV
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2013-2014

ECTS

1,6

Campus

Gandia

40 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis Des de Fins a
120 € Alumni UPV PLUS o AAA UPV  1 termini - -
120 € Alumne UPV  1 termini - -
120 € Personal UPV  1 termini - -
200 € Públic en general  1 termini - -
100 €  Precio especial matrícula 26 de junio para todo el público 1 termini 26/6/14 26/6/14
120 €  colectivos con decuento: estudiantes universitarios, jubilados, personas con discapacidad y personas en paro 1 termini - -
160 €  Profesores de Secundaria y Bachillerato 1 termini - -
100,00 € - Precio especial matrícula 26 de junio para todo el público
160,00 € - Profesores de Secundaria y Bachillerato
200,00 € - Público en general
120,00 € - Personal UPV (PAS y PDI)
120,00 € - Alumno UPV
120,00 € - Alumni UPV
120,00 € - colectivos con decuento: estudiantes universitarios, jubilados, personas con discapacidad y personas en paro

Objectius

En acabar el curs l'alumne serà capaç de generar idees i alternatives per a inventar o reinventar negocis, processos, productes, serveis, àrees de millora, i tot tipus de projectes. Haurà adquirit les competències necessàries per a enfrontar-se al repte de posar en marxa el seu projecte emprenedor.
En el primer mòdul del curs, aplicant ferramentes creatives i de Visual Thinking es generaran noves idees que després d'un procés d'avaluació i validació passaran a convertir-se en oportunitats de negoci, que se sotmetran a un estudi de viabilitat. En el segon mòdul l'alumne adquirirà les competències de gestió per a la presa de decisions i control del seu propi projecte empresarial.
El curs permet treballar idees ja aportades pels alumnes i també aquelles desenvolupades en la fase creativa i les aportades per l'organització. Els projectes seran avaluats per professionals i inversors reals mitjançant presentacions, Pitch Deck, preparades en la fase final del curs.
Tots els projectes desenvolupats durant el Campus Emprén tindran la possibilitat de seguir sent assessorats per l'Institut IDEAS. A més, s'oferirà l'oportunitat de presentar els projectes a les diferents convocatòries de premis i concursos d'emprenedors.

Acció formativa dirigida a

Els receptors idonis per a aquest Campus Emprén són tant estudiants com emprenedors, intraemprenedors, treballadors, empresaris i directius, a més de ser enormement útil per a qualsevol persona la meta de la qual siga l'aprenentatge i la posterior adaptació a l'entorn. De caràcter eminentment innovador i pràctic, el Campus Emprén té com a objectiu accelerar el procés d'accés a l'experiència per part dels assistents i generar nous punts de suport en la visió personal i professional. Tot això els permetrà disposar d'un major valor afegit perquè adquiriran solvència i solidesa de criteri a l'hora d'abordar nous reptes.


Professors

  • Jose Marin-Roig Ramon Profesor/a Titular Escuela Universitaria
  • Cristina Santandreu Mascarell Profesor/a Ayudante Doctor

Temes que s'hi desenvolupen

Els participants en el Campus Emprén s'enfronten al repte d'inventar o reinventar negocis, processos, productes, serveis, àrees de millora, i tot tipus de projectes.
Per a açò es crearan grups de treball que, a partir de les seues pròpies idees o d'idees proposades pels organitzadors, desenvoluparan un pla de negoci utilitzant tècniques de Visual Thinking. Els projectes seran avaluats per professionals i inversors reals mitjançant presentacions, Pitch Deck, preparades en la fase final del curs.
A més, tots els projectes tindran la possibilitat de seguir rebent assessorament personalitzat una vegada acabat el curs per a poder portar la idea al mercat. Així mateix, s'oferirà la possibilitat de presentar les idees de negoci desenvolupades a les diferents convocatòries de premis i concursos emprenedors que hi haja vigents.
1. INTRODUCCIÓ
1.1 Presentació.
1.2 Funcionament i objectius.
1.3 Eines de col-laboració
2. FORMANT EQUIPS
2.1 Formació de grups de treball: Speednetworking.
2.2 ADN Emocional. Elías Azulay
3. DESAFIAMENTS CREATIUS. A LA RECERCA DE LA INNOVACIÓ.
3.1 A la recerca de la idea de negoci. Esprement les idees
3.2 La proposta de valor innovadora
3.3 Tribus...A qui venc?
3.4 Treball en equip i reptes.
3.5 Generar idees de negoci per a treballar-hi al llarg del curs.
4. CREATIVITAT EN EL NEGOCI
4.1 Tècniques de creativitat aplicada.
4.2 Lego Serious Play
5. MODELS DE NEGOCI. (¿Javier Megias?)
5.1 Anàlisi del CANVAS MODEL: explicació i modelització.
5.2 Aplicació pràctica als models de negoci dels alumnes
5.3 Definició i desenvolupament del mínim producte viable en una startup
5.4 Test i mètriques del mínim producte viable
5.5 Anàlisi de resultats. Pivotatge.
6. FINANCES PER A EMPRENEDORS I LOPD
6.1 Valoració de projectes d'inversió
6.2 Estudi econòmic financer
6.4 Tipus d'empreses i tràmits de constitució.
6.3 Protecció de Dades
7. FONTS DE FINANÇAMENT. VEN EL TEU PROJECTE
7.1 Fonts de finançament: FFF, Business Angels o inversors privats, Capital Risc i altres tipus de finançament (subvenciones, crowdfunding).
7.2 Acceleradors de negoci.
7.3 Pautes per a una bona presentació Pitch Deck
8. SESSIÓ DE PRESENTACIÓ DE PROJECTES A INVERSORS (UNA SETMANA DESPRÉS DEL FINAL DEL CURS)
8.1 Presentació dels projectes a un grup d'inversors reals