Curs

DE LA DADA AL DASHBOARD: DISSENY I ANÀLISI D'ENQUESTES AMB NOVES TECNOLOGIES

  • Des de: 7/1/26
  • Fins a: 15/3/26
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 14/7/25

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo, Formación Permanente y Lenguas

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo, Formación Permanente y Lenguas


Tens entre 25 i 64 anys?

👉 Accedeix a aquesta activitat amb un 70% de descompte

Formació Permanent amb Microcredencials UPV. Millora la teua ocupabilitat amb ajuda pública.

Inscripció

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


30 hores


0 hores

Lloc d'impartició
online
Certificació

Microcredencial

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2025-2026

ECTS

3

Campus

València

0 h

Presencials

30 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis
282 € Públic en general  1 termini
84,6 €  Precio MICROCREDS: Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial. 1 termini
282,00 € - Público en general

Plan MICROCREDS
Matrícula subvencionada hasta 70% : Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial.
Financiado por la Unión Europea. Next Generation

Objectius

Comprendre el procés complet d'investigació mitjançant enquestes, des de la formulació d'objectius fins a la presentació de resultats. Dissenyar enquestes efectives i ètiques, aplicant principis de redacció de preguntes, escales de mesurament i estructura lògica adaptades a diferents contextos. Seleccionar i utilitzar ferramentes digitals per a la creació, distribució i recol·lecció d'enquestes, com Google Forms, Microsoft Forms i altres plataformes actuals. Recol·lectar, netejar i preparar dades per a la seua anàlisi, garantint la qualitat i fiabilitat de la informació obtinguda. Aplicar tècniques bàsiques d'anàlisis de dades i visualització per a interpretar els resultats de les enquestes de manera clara i significativa. Crear *dashboards interactius utilitzant ferramentes com Power BI o Google Data *Studio, que permeten comunicar troballes de manera visual i dinàmica. Fomentar el pensament crític i la presa de decisions basada en dades, integrant l'ús de tecnologies emergents i bones pràctiques en el maneig d'informació.

Acció formativa dirigida a

Alumnes en fase de treball final de Grau / Màster, Investigadors i professors


Professors

  • Andrea Conchado Peiró Profesor/a Titular de Universidad
  • Mónica Martínez Gómez Profesor/a Titular de Universidad

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Classes asíncrones, tasques pràctiques i examen tipus test.

Temes que s'hi desenvolupen

1. Introducció a la investigació amb enquestes 2. Disseny d'enquestes efectives 3. Ferramentes digitals per a enquestes 4. Recol·lecció i preparació de dades 5. Anàlisi exploratòria de dades 6. Creació de dashboards interactius 7. Presentació de resultats i presa de decisions

Inscripció
Logotipos Microcredenciales

Visita altres cursos relacionats amb...

enquestes en línia anàlisis de dades error mostral *dashboards