Curs

DESENVOLUPAMENT DE NEGOCI INTERNACIONAL B2B MITJANÇANT MÀRQUETING DIGITAL - BÀSIC I AVANÇAT

  • Des de: 1/3/26
  • Fins a: 30/6/26
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 1/12/25

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo, Formación Permanente y Lenguas

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo, Formación Permanente y Lenguas


Tens entre 25 i 64 anys?

👉 Accedeix a aquesta activitat amb un 70% de descompte

Formació Permanent amb Microcredencials UPV. Millora la teua ocupabilitat amb ajuda pública.

Inscripció
Consulta les condicions específiques de l'actividad

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


30 hores


0 hores

Lloc d'impartició
PoliformaT
Certificació

Microcredencial

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2025-2026

ECTS

3

Campus

València

0 h

Presencials

30 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis
282 € Públic en general  1 termini
84,6 €  Precio MICROCREDS: Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial. 1 termini
282,00 € - Público en general

La presente actividad formativa pertenece al Plan MICROCREDS, financiado por la Unión Europea. NextGenerationEU
EL Plan MICROCREDS subvenciona hasta 70% a Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial.
En el proceso de matrícula debe rellenarse la fecha de nacimiento y firmar la Declaración Responsable que se acompaña.
En el caso en el que se escoja el perfil de precio financiado por el Plan MICROCREDS sin cumplir con los requisitos del mismo, se emitirá un recibo complementario hasta completar el importe del perfil de precio "Público en general". El impago de dicho recibo supone la anulación de la matrícula y la pérdida del derecho de devolución de las cantidades satisfechas.

Objectius

Aquesta microcredencial acredita l'adquisició de competències per comprendre, seleccionar i aplicar eines de Business Intelligence a l'àmbit de la investigació de mercats i el disseny de plans estratègics de màrqueting. L'èxit obtingut capacita l'estudiant per identificar, recopilar i analitzar informació rellevant, transformant-la en coneixement útil per a la presa de decisions empresarials. Mitjançant un enfocament pràctic, el participant desenvolupa habilitats per aplicar metodologies de recerca qualitatives i quantitatives, interpretar tendències del consumidor i presentar resultats de manera estratègica. Així mateix, es fomenta el pensament crític i la capacitat d'integrar dades en processos empresarials clau, optimitzant l'eficàcia i la innovació en contextos competitius reals.


Professors

  • Fernando Castello Sirvent Profesor/a Titular de Universidad
  • Marta Peris Ortiz Catedrático/a de Universidad
  • Dayanis García Hurtado Profesor/a Ayudante Doctor/a
  • José Manuel Romeu Soler Professional del sector

Temes que s'hi desenvolupen

Fonaments de la Investigació de Mercats
Procés de la Investigació de Mercats
Usos de la informació
Anàlisi i presentació de resultats
Aplicació d'IA als usos anteriors

Inscripció
Consulta les condicions específiques de l'actividad
Logotipos Microcredenciales