Curs

DESENROTLLAMENT RÀPID D'APLICACIONS MÒBILS EN ANDROID AMB APP INVENTOR

  • Des de: 21/2/14
  • Fins a: 14/3/14
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 16/1/14

Promogut per:
Dpto. de Ingeniería Cartográfica Geodesia y Fotogrametría

Responsable de l'activitat:


Inscripció online tancada

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

20 hores


0 hores


0 hores

Horari

De vesprada
4 sesiones de viernes tarde los días 21 y 28 de febrero y 7 y 14 de marzo en horario de tardes, de 16:00 a 21:00

Lloc d'impartició
Escuela Técnica Superior de Ingeniería Geodésica, Cartográfica y Topográfica
Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2013-2014

ECTS

0,8

Campus

València

20 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
80 € Alumne UPV 
100 € Públic en general 
80,00 € - Alumno UPV
100,00 € - Público en general

Objectius

Conéixer la filosofia bàsica per al desenrotllament i el disseny d'una aplicació mòbil.
Conéixer i utilitzar les principals seccions i components d'App Inventor.
Aprendre a planificar una aplicació abans de llançar-se a crear-la.
Conéixer els fonaments bàsics i recursos per a l'acabat estètic d'una aplicació.

Acció formativa dirigida a

Alumnes, professionals i investigadors de qualsevol àmbit i persones en general interessades en el món de les aplicacions mòbils baix plataforma Android.


Professors

  • Jesús Palomar Vázquez Profesor/a Titular de Universidad

Temes que s'hi desenvolupen

1. Introducció a App Inventor
En este primer punt s'exposaran les característiques fonamentals d'AI, la seua filosofia de treball i es veurà la seua instal·lació.
2. Components d'App Inventor
En este apartat es farà una revisió de les principals peces d'AI.
2.1 El treball amb el dissenyador Este bloc se centra en el disseny de la interfície i en l'anàlisi dels principals components (botons, caixes de text, canvas, etc.) . Així mateix es farà especial èmfasi en la distribució adequada dels components per la pantalla.
2.2 El treball amb l'editor de blocs. Ací es farà una ràpida revisió a la filosofia del treball amb blocs de codi, així com a altres funcions bàsiques, com el testeo en emulador o en mòbil físic i la depuració d'errors. 2.3. Ferramentes de suport al disseny gràfic. S'abordaran recursos, ferramentes, trucs i consells per al disseny d'imatges, logos botons i arxius d'àudio.
3. Aprenentatge per mitjà d'exemples
Esta secció, la més àmplia, se centra en l'estudi detallat dels principals components d'AI en les seues diferents seccions, tot això, recolzat en la creació d'una aplicació d'exemple.
3.1 Components bàsics. Una calculadora senzilla. PrehistoricCalc (imatges, botons, contenidors i esdeveniments)
3.2 Components multimèdia. Un piano bàsic. EasyMusic (sprites, sons, esdeveniments i procediments) .
3.3 Animació. Un joc. BlackPit (sprites, sons, sensors, rellotges, notificadotes, esdeveniments i procediments) .
3.4. Xarxes socials. Missatges dictats per veu. speakSMS (reconeixement de veu, accés a contactes, enviament de missatges) .
3.5 Miscel·lània I. Treball amb la base de dades d'AI. HappyCamera (accés a la cambra, segó d'imatges, dibuix en el canvas i escriptura i lectura de la base de dades d'AI) .
3.6 Miscel·lània II. Ús de servicis externs. AskMe (busca en Google Maps i en Wikipedia, ús del component Web d'AI) .
4 Pinzellades finals.
Després de tot este elenc d'aplicacions, es donaran a l'alumne els fonaments i consells pràctics de com compartir y/o publicar les seues aplicacions.

Inscripció online tancada

Visita altres cursos relacionats amb...

programari mòbils Android programació