Jornada

EXPOSICIÓ: IMATGES QUE CONTEN: 25 ANYS DE COOPERACIÓ AL DESENVOLUPAMENT A LA UPV (17 ABRIL, 12:00 HORES)

  • Des de: 17/4/26
  • Fins a: 17/4/26
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 13/3/26

Promogut per:
Vicerrectorado de Arte, Ciencia, Tecnología y Sociedad

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Arte, Ciencia, Tecnología y Sociedad

Inscripció online tancada

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

1 hores


0 hores


0 hores

Horari

De matí
Viernes, 17 de abril, 12:00-13:00 horas

REQUISITO: estar matriculado en la Universidad Sénior 2025-2026

Lloc d'impartició
Sala N-1 de la Biblioteca General UPV (edificio 4L)
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2025-2026

ECTS

0

Campus

València

1 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis
0 € Públic en general Alumnado sénior 2025-2026 -
0,00 € - Alumnado Sénior UPV 2025-2026

Objectius

Visibilitzar la implicació i el compromís de la comunitat universitària en l’àmbit de la cooperació internacional al desenvolupament i en la defensa dels drets humans

Acció formativa dirigida a

Alumnat Sènior UPV 2025-2026


Professors

  • Sergio Álvaro Pérez Medina Técnico/a Superior

Temes que s'hi desenvolupen

El Centre de Cooperació al Desenvolupament (CCD) i l’Àrea d’Acció Cultural de la UPV organitzen l’exposició “Imatges que conten: 25 anys de Cooperació al Desenvolupament a la UPV”, que es podrà visitar fins al 22 d’abril a la Sala N-1 de la Biblioteca General. Aquesta mostra visibilitza la implicació i el compromís de la comunitat universitària en l’àmbit de la cooperació internacional per al desenvolupament i en la defensa dels drets humans.
L’exposició està composta per 72 fotografies, totes elles resultat del concurs “Instantànies de Cooperació”, que el CCD celebra anualment amb dues modalitats de participació: “Projecte” i “Realitat”. El certamen, obert a tota la comunitat universitària —personal docent i investigador, personal d’administració i serveis, estudiantat i col·lectiu alumni—, recull mirades diverses sobre la cooperació internacional i el compromís social, articulades al voltant de programes formatius, beques de mobilitat internacional, programes d’investigació aplicada al desenvolupament humà, així com activitats de sensibilització i promoció del voluntariat i de la participació ciutadana.
La mostra busca ressaltar el paper de les universitats en la construcció de societats més justes, sostenibles i solidàries.


Inscripció online tancada