Curs

GENERACIÓ DIGITAL, AGENTS DEL CANVI

  • Des de: 28/11/23
  • Fins a: 8/3/24
  • Campus de Alcoi
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Promogut per:
Escuela Politécnica Superior de Alcoy

Responsable de l'activitat:
Director Escuela Politécnica Superior De Alcoi



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

150 hores


0 hores


0 hores

Horari

De vesprada
Aula Docente C2A1. Edificio Carbonell, planta 2, aula 1. (49horas)

- Martes 28 de noviembre (de 16,00 a 20,00 h)
- Viernes 01 y 15 de diciembre (de 16,00 a 20,00 h)
- Viernes 12, 19 y 26 de enero (de 16,00 a 20,00 h)
- Viernes 02, 09, 16 y 23 de febrero (de 16,00 a 20,00 h)
- Viernes 01 y 08 de marzo (de 16,00 a 20,00 h)

El calendario síncrono se adjunta en Publicidad. (101h)

Lloc d'impartició
Escola Politècnica Superior d'Alcoi Plaça Ferràndis y Carbonell s/n 03801 Alcoy (Alicante) Aula Docente C2A1. Edificio Carbonell, planta 2, aula 1.
Certificació

Aprofitament

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2023-2024

ECTS

15

Campus

Alcoi

150 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis
0 €  Jóvenes de hasta 35 años residentes en la Comunidad Valenciana y que estén trabajando en una PYME de entre 10 y 249 trabajadores. Podrán optar a la formación como máximo 3 empleados de la misma pyme. (Adjuntar vida laboral) -
0 €  Gratuito para Jóvenes de hasta 35 años residentes en la Comunidad Valenciana y en situación de desempleo (Adjuntar DARDE de LABORA). -
0 € - Gratuito para Jóvenes de hasta 35 años residentes en la Comunidad Valenciana y en situación de desempleo (Adjuntar DARDE de LABORA).

0 € - Gratuito para Jóvenes de hasta 35 años residentes en la Comunidad Valenciana y que estén trabajando en una PYME de entre 10 y 249 trabajadores. Podrán optar a la formación como máximo 3 empleados de la misma pyme (Adjuntar vida laboral).

Se requiere título de Grado Universitario o bien Máster Universitario oficial o cursando el último año de carrera y seis meses de experiencia profesional previa (en cualquier actividad). Para el cómputo de los 6 meses de experiencia profesional previa se incluyen las prácticas curriculares y extracurriculares que se hayan podido realizar durante el Grado o el Máster.

Formación gratuita realizada en el ámbito del Plan de Recuperación, Transformación y Resiliencia – Financiado por la Unión Europea – Next GenerationEU y gestionada por la Escuela de Organización Industrial EOI

Objectius

L'objectiu d'aquest programa és
- Oferir als participants els coneixements i les habilitats necessàries per a la seva incorporació al mercat laboral com a agents de transformació digital, desenvolupant i implementant el full de ruta de la Digitalització de la Pime.
- Dotar el teixit empresarial de talent amb la capacitat dimplementar actuacions concretes i específiques sota un Pla dAcció.
- Disminuir la bretxa digital per qüestions de gènere incrementant el nombre de dones formades i treballadores al sector TIC.

Acció formativa dirigida a

• Joves de fins a 35 anys residents a la Comunitat Valenciana i en situació d'atur (inscrits a LABORA).

• Joves de fins a 35 anys residents a la Comunitat Valenciana i que estiguen treballant en una PIME d'entre 10 i 249 treballadors. Podran optar a la formació com a màxim 3 empleats de la mateixa pime (Adjuntar vida laboral).


Professors

  • César Alonso Morgado Professional del sector
  • Noelia Cánovas Pérez Professional del sector
  • Oscar Garcia Ferris Professional del sector
  • Natalia Gavalda Lizan Professional del sector
  • Vicenta Ángela Lloret Ferrer Professional del sector
  • David Nadal Sala Professional del sector
  • Ángela Baus Navarro Professional del sector
  • Noelia Escandell Rico Professional del sector
  • Juan José García Milla Professional del sector
  • José Luis Gil Gil Professional del sector
  • Jaime Martinez Verdu Professional del sector
  • Sergio Pla Saez Professional del sector

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

El programa abasta un contingut ampli en poques hores i està definit per a perfils heterogenis, per la qual cosa la metodologia d'impartició del programa contempla diversos aspectes:

- S'ha de tenir sempre presenta la finalitat última del programa que és la de la incorporació a empreses o requalificació dels participants que ja treballen a pimes, com a agents facilitadors del canvi i la transformació digital.
- El professorat porta a l'aula els exemples de casos reals d'èxit d'aplicació de tecnologies disruptives a pimes de diferents sectors productius: agroalimentària, industrial, tecnològica, del sector serveis o consum.
- La metodologia que segueix la formació és learning by doing, en què l'aprenentatge se centra a aprendre de forma pràctica, complementada amb l'aprenentatge basat en reptes (ABR), plantejant problemes reals a l'alumnat, per resoldre'ls.
- El mòdul 5 de soft skills és transversal en el temps a la resta de continguts tècnics per anar aplicant als role plays els continguts tècnics del programa.
- Tot el professorat coneix les fites del projecte i el model de full de ruta del pla de transformació digital duna pime. Així, encara que de manera específica es treballa a les tutories de projecte, durant els diferents mòduls s'aborda el coneixement de les diferents eines, estratègies i metodologies de treball que necessitaran manejar en aquest projecte i en els seus futurs llocs laborals.
- L'aprofitament ple del programa precisa necessàriament del treball personal de l'alumnat fora de l'aula per al desenvolupament del projecte i la lectura i visionat de materials complementaris als exposats a les sessions lectives.

El participant ha d'haver assistit almenys al 80% del total de les hores i haver lliurat el treball final “Pla de Transformació Digital d'una Pime” i que aquest sigui qualificat com a APTE

Temes que s'hi desenvolupen

La digitalització és avui la base fonamental on resideixen els guanys més grans en creixement i competitivitat per a les empreses. Les necessitats de digitalització a les empreses requereixen alhora professionals altament qualificats que els ajudin en la seva transformació digital. Això passarà per abordar els canvis que s'han de produir en les persones, les organitzacions i els models de negoci, més enllà de l'ús d'una tecnologia en concret.

PROGRAMA:

MÒDUL 1: GESTIÓ EMPRESARIAL I ESTRATÈGICA.
En aquesta secció s'hi aborden temes com l'anàlisi de la situació empresarial, la planificació estratègica i la gestió del canvi.
MÒDUL 2: INNOVACIÓ.
S'exploren tècniques i eines per fomentar la innovació a l'empresa, així com la identificació d'oportunitats i la gestió de projectes innovadors.
MÒDUL 3: ELS PROCESSOS AMB EL CLIENT .
S'aborda la gestió de la relació amb el client, la segmentació i la fidelització de clients, i la gestió de l'experiència del client.
MÒDUL 4: TECNOLOGIA I HABILITADORS DE LA TRANSFORMACIÓ DIGITAL.
S'analitzen les tecnologies i les eines digitals més utilitzades en la transformació digital, així com la gestió de dades, la ciberseguretat i el compliment normatiu.
MÒDUL 5: HABILITATS SOFT SKILLS
S'ensenyen habilitats transversals, com ara la comunicació, el lideratge, el treball en equip i la gestió del temps.
MENTORITZACIÓ DE PROJECTE TÈCNIC.
Es rep mentorització per desenvolupar un pla de transformació digital per a una pime, aplicant els coneixements i les habilitats adquirits durant el curs.


Altra documentació d'interès