Curs

GESTIÓ ÀGIL DE PROJECTES

  • Des de: 20/6/25
  • Fins a: 1/7/25
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 21/5/25

Promogut per:
Escuela Técnica Superior de Ingeniería Aeroespacial y Diseño Industrial

Responsable de l'activitat:
Pedro Fuentes Dura


Inscripció online tancada

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

12 hores


0 hores


0 hores

Horari

De vesprada
20 de junio 16:00-20:00
26 de junio 16:00-20:00
1 de julio 16:00-20:00

Lloc d'impartició
Aula S04, Escuela Técnica Superior de Ingeniería Aeroespacial y Diseño Industrial, Campus de Vera, Valencia
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2024-2025

ECTS

0

Campus

València

12 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
15 € Alumne UPV 
15 € Alumni UPV PLUS 
15 € Personal UPV 
30 € Públic en general 
15,00 € - Alumni UPV PLUS
15,00 € - Alumno UPV
15,00 € - Personal UPV
30,00 € - Público en general

Objectius

Introduir i acompanyar en l' adquisió de coneixements de certs continguts propis del món de l' agilitat. En especial, Mindset Agile i SCRUM.
Els participants podran tenir una bona vision i un correcte criteri de com l'agilitat podria ser aplicat en la gestió dels seus projectes o desenvolupaments dels seus productes/serveis.


Professors

  • Pedro Fuentes Dura Catedr�tico/a de Escuela Universitaria
  • Yanina Wax Abramovici Professional del sector
  • Guillermo Jávega Llatas Professional del sector

Temes que s'hi desenvolupen

BLOC 1.
1.1. MENTALITAT
• Gestió de Projectes: Gestió Predictiva vs Gestió Àgil.
• Manifest àgil - Els 12 principis àgils • Enfocament incremental i iteratiu • MVP – Mínim Producte Viable - BLOC 2.
2.1. SCRUM
• Marc Scrum
• Els actors i els seus rols
• Els artefactes
• Els seus esdeveniments
2.2 Expressar les necessitats
• Els requisits del producte, el Backlog • Les històries d'usuari (user story) • Les funcionalitats seleccionades 2.3. Planificar el treball i avaluar les càrregues • Definir tasques basades en user story • Com avaluar la càrrega; Planning Poker • Planificació de llançaments i sprints • Distribució de tasques 2.4. Sprint • Els prerequisits per llançar un sprint • L'organització del treball diari • Fer una revisió de l'avanç • El feedback i la millora contínua

Inscripció online tancada