Curs

GESTIÓ DE TENDÈNCIES DE DISENY

  • Des de: 12/2/14
  • Fins a: 5/3/14
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Preinscripció des del 13/1/14

Promogut per:
Dpto. de Dibujo

Responsable de l'activitat:



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

16 hores


0 hores


0 hores

Horari

De vesprada
Miércoles 12 febrero: 16.00-20.00
Miércoles 19 Febrero: 16:00-20:00
Miércoles 26 Febrero: 16:00-20:00
Miércoles 5 Marzo: 16:00-20:00

Lloc d'impartició
NEXUS Design Centre. Centro de conocimiento sobre diseño. Ciudad Politécnica de la Innovación. Edificio 8B, Nivel Semisótano. C/Camí de Vera S/N. 46022 Valencia, España. Tel.: 00 34 963874680
Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2013-2014

ECTS

4

Campus

València

16 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
200 € Públic en general 
200 € Personal UPV 
200 € Alumne UPV 
200,00 € - Alumno UPV
200,00 € - Personal UPV (PAS y PDI)
200,00 € - Público en general

Objectius

. Conéixer i integrar metodologies i tècniques de les anàlisis de tendències als projectes de disseny.

. Generar projectes més creatius, més innovadors i més competitius on es consideren els estils de vida dels usuaris, claus de la societat i la seua relació amb els productes.

Al finalitzar el curs, els alumnes seran capaços de:

-Analitzar i manejar les plataformes de tendències vigents.
-Aplicar tècniques habituals en l'anàlisi de tendències i com aplicar-les al teu treball.
-Justificar millor les teues propostes als clients o en el teu entorn de treball. o Generar continguts més realistes amb l'entorn.
-Millorar els teus projectes i fer-los més competitius.


Professors

  • María Giussepa Casado D Professional del sector
  • Manuel Ramon Lecuona Lopez Catedrático/a de Universidad
  • Beatriz Garcia Prosper Profesor/a Titular de Universidad
  • Gabriel Songel Gonzalez Catedrático/a de Universidad

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

El curs és semipresencial. S'estructura en 4 sessions presencials de 4 hores cada sessió a la setmana (16 hores presencials en total) i sessions online on els participants poden aprofundir els continguts vistos en classe i desenrotllar el seu projecte. Cada setmana el tutor planteja activitats per a realitzar online per part de l'alumne

Temes que s'hi desenvolupen

ÀREA TEÓRICO-TÉCNICA:
Part del curs presencial.

Mòdul 1:
PRESENTACIÓ DEL CURS
Objectius, logística, avaluació.

DEFINICIÓ DE TENDÈNCIA i TIPOLOGIES DE TENDÈNCIES
Definició i orientació de les tendències segons els propòsits del curs. Especificació de les tipologies de tendències que hi ha.

Mòdul 2: ESTRUCTURA DE LES TENDÈNCIES
Introducció a l'estructura per sectors industrials.
Relació entre: usuari, sector i distribució.

Mòdul 3: ESTILS DE VIDA I TENDÈNCIES. Observació dels usuaris a través dels estils de vida.

Mòdul 4: FONTS D'INFORMACIÓ.
Buidatge d'informació.

Mòdul 5: FORMATS DE TENDÈNCIES I LA SEUA RELACIÓ AMB CASOS REALS.
Portals de disseny i tendències (Trendhal, Spora Trends) , observatori de tendències (OTH) , empreses (Expormin, Mel Yucatán) .

ÀREA PROYECTUAL:
Part del curs online.

Projecte final de curs: Els participants hauran de proposar un projecte personal de disseny on es testaran les tècniques i metodologies empleades per a l'anàlisi de les tendències.

Estes activitats s'avaluen online.


Contacte

Visita altres cursos relacionats amb...

Tendències estil de vida disseny projecte coolhunting