Curs

INSTAGRAM COM A FERRAMENTA PROFESSIONAL. ONLINE 2/23

  • Des de: 5/12/23
  • Fins a: 21/12/23
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 19/10/23

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo y Formación Permanente

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo Y Formación Permanente



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


10 hores


0 hores

Lloc d'impartició
Curso online asíncrono
Certificació

Aprofitament

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2023-2024

ECTS

1

Campus

València

0 h

Presencials

10 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Alumne UPV 
0 € Personal UPV 
0 € Titulat UPV 
0,00 € - Alumno UPV
0,00 € - Personal UPV
0,00 € - Titulado UPV
No permitido - Público en general

Objectius

- Iniciar-se en el desenvolupament una imatge com a creador professional en les xarxes socials.
- Comprendre el paper d'Instagram com a generador de consum.
- Generar empremta digital.

Acció formativa dirigida a

Alumnat i titulados/as en Disseny Industrial i Desenrotllament de Producte, BBAA, Arquitectura, Gestió de l'Edificació, Comunicació Audiovisual, Tecnologies Interactives i totes aquelles titulacions els portfolios de les quals necessiten ser mostrats.


Professors

  • Saul Pedrosa García Professional del sector

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Es tracta d'un curs en línia asíncron, utilitzant la plataforma en *Poliformat, permetent l'aprenentatge autònom i autoregulat del propi alumne, amb suport en línia del professor, i basat en l'aplicació pràctica dels continguts. En el transcurs del mateix serà necessari realitzar les diverses activitats d'avaluació.
Es realitzaran tutories a través del fòrum o del correu.

Temes que s'hi desenvolupen

Temes a desenrollar:
1. Introducció
2. La importància d'Instagram o Per què utilitzar-ho o Comptes per a empreses - Comptes per a creadors o Humanitzar la teua marca
3. Estratègia de continguts o Posicionament de Marca o Proposta única- Pilars de Comunicació o Objectius de Marca o Valors de Marca o Planificació de Continguts
4. Elements Fonamentals o Biografia Atraient o Importància del storytelling o Com utilitzar instagram storys per a connectar i convertir o Call to Action
5. Seguidors i Engagement o Trobar i capturar el teu target
6. Instagram Shopping o Publicació de productes
7. Campanya Paid Mitja o Compte publicitari
8. Analítica de les Estadístiques o Casos d'Estudi"