Curs

INTENSIVE DIGITAL SKILLS PROGRAM

  • Des de: 15/6/15
  • Fins a: 19/6/15
  • Campus de Gandia
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Matrícula disponible fins al 15/6/15

Promogut per:
Escuela Politécnica Superior de Gandia

Responsable de l'activitat:



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

20 hores


0 hores


0 hores

Horari


Lunes 15 a viernes 19 de junio de 2015 de 10:00 a 14:00h

Lloc d'impartició
Aula H-106 CRAI Campus Gandia UPV
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2014-2015

ECTS

0,8

Campus

Gandia

20 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
50 € Públic en general 
20 €  Alumn@s Programa Excelencia Cátedra de Innovación
50,00 € - Público en general
20,00 € - Alumn@s Programa Excelencia Cátedra de Innovación

Objectius

L'alumne aprendrà a realitzar una web mitjançant un gestor de continguts, que l'ajudi a promocionar la seva idea, projecte, productes o serveis.
Serà capaç d'optimitzar els continguts de la seva pàgina web i a marcar-la semànticament per als principals buscadors.
Sabrà com gestionar les xarxes socials de la seva idea o projecte d'una manera professional.
Aprendrà a gestionar una campanya de PPC de manera professional, configurant els objectius de la seva idea o projecte a Google Analytics i a interpretar el comportament dels usuaris.

Acció formativa dirigida a

Estudiants, Emprenedors, professionals, i tota aquella persona que vulgui aprendre a crear una pàgina web i conèixer les tècniques d'optimització i posicionament web, Inbound Màrqueting, Linkbuilder i analítica per poder gestionar les seves pròpies plataformes o projectes aliens.


Professors

  • Alberto Talegón Martín Professional del sector

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Classes eminentment pràctiques en les que després de la explicació de la part teòrica els alumnes treballen sobre els seus projectes i posteriorment es continuen desenvolupant per part dels alumnes.

Temes que s'hi desenvolupen

1.- PÀGINES WEB: GESTORS DE CONTINGUTS I HTML
A la primera sessió, l'alumne aprendrà com es fa una pàgina web amb un gestor de continguts (Joomla! 3). Es posarà a disposició de l'alumne un grup de plantilles premium perquè llueixi un aspecte professional des del primer moment. En acabar la sessió, l'alumne tindrà la seua web realitzada, i preparada per començar a promocionar-la.
Eines: Gestor FTP (Filezilla), Gestor de Contingut (Joomla! 3), Plantilles Joomla! (GavickPro)

2.- SEO: OPTIMITZACIÓ PER CERCADORS
A la segona sessió, l'alumne aprendrà quins són els diferents factors que intervenen en el posicionament en cercadors. Optimitzarà els diferents elements de la pàgina web creada a la sessió anterior incloent el marcatge semàntic. En acabar la sessió, l'alumne tindrà la seua web optimitzada per als principals cercadors, i coneixerà com ha de promocionar els seus continguts.
Eines: Google Webmaster Tools, URL Profiler, Screaming Frog

3.- CONSTRUINT RELACIONS: LINKBUILDING, SOCIAL MEDIA
En aquesta tercera sessió, l'alumne aprendrà a construir relacions amb usuaris i prescriptors. Farà servir eines per esbrinar en quines xarxes socials es comparteix més el seu contingut, què busquen els seus usuaris i com interactuar amb ells des de l'àmbit empresarial. En acabar la sessió, l'alumne sabrà gestionar el contingut de la seva web a través de les xarxes socials i sabrà identificar els continguts que reclamen els seus usuaris.
Eines: Buzzsumo, Hootsuite, SocialCrawlytics

4.- PAGAMENT PER CLICK: ADWORDS
En la quarta sessió, l'alumne aprendrà a crear i gestionar una campanya de PPC (pagament per Click) a Google Adwords. Es crearà una campanya d'anuncis a cada un dels canals: recerca, display i Youtube. En acabar la sessió, l'alumne sabrà gestionar de manera eficient una campanya de PPC.
Eines: Google Adwords, SEMrush

5.- Mesurant EL COMPORTAMENT DELS USUARIS
En l'última sessió, l'alumne aprendrà a mesurar el comportament dels seus usuaris i a definir els túnels de conversió del seu negoci en línia. Definirà els macroobjectius i microobjectius de la seva idea o projecte a Google Analytics. En acabar la sessió, l'alumne tindrà la seva web configurada amb Google Analytics i sabrà identificar el comportament dels usuaris al seu web.
Eines: Google Analytics