Jornada

LA MARCA I EL BRANDING COM A PALANCA DE VALOR DE L'EMPRESA

  • Des de: 24/4/24
  • Fins a: 24/4/24
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Matrícula disponible fins al 24/4/24

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo y Formación Permanente

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo Y Formación Permanente



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


0 hores


1,5 hores*

Horari

En línia
Miércoles 24 de abril de 19:00 a 20:30

(*) En aquesta activitat, es realitzaran classes a distància amb emissió en directe

Lloc d'impartició
TEAMS
Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2023-2024

ECTS

0

Campus

València

0 h

Presencials

1,5 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Públic en general 
0,00 € - Público en general

Objectius

El Branding és una activitat estratègica de gestió d'intangibles. Una marca és el que permet a una empresa fer connexions emocionals amb les persones i el que permet vendre productes similars amb un sobre cost gràcies a la seua diferenciació. El Branding de Marca és el procés mitjançant el qual es construeix una marca. En aquesta sessió abordarem el tema del valor de marca en el branding, veurem que és l'essència mateixa d'una empresa, la seua identitat i la seua promesa. És el que la distingeix dels seus competidors i la fa única en la ment i el cor dels consumidors.
Ponents:
Raul Camarasa Gómez , Doctorat “Direcció d'Empreses: Estratègia i Organització”. Especialista Consultor PIME per E.O.I. Escola de Negocis Madrid. Postgrau en “Investigació i Tècniques de Mercat” per la Universitat de València. Especialista Product Manager per ESIC. Llicenciat en “Administració i Direcció d'Empreses” per la Universitat de València COM A CAP DE MÀRQUETING DE KERABEN GRUP S.A., actualment dirigisc el Departament de Màrqueting d'aquesta empresa valenciana dedicada a la fabricació i comercialització de paviments i revestiments ceràmics. Coordine un equip de 10 persones organitzades en 3 Àrees de Treball. EXPERIÈNCIA COM A DOCENT he impartit o impartisc classes de Direcció Estratègica en: Mòdul Direcció Estratègica en MBA - UPV. Mòdul de Direcció Estratègica, MBA FULL TIME - CEU Sant Pau, Mòdul d'Estratègia Empresarial - AVEC - Associació Valenciana d'Empreses de Comunicació.