Jornada

LA MARCA DE LA DESTINACIÓ TURÍSTICA. CAP A UNA MARCA TURÍSTICA PODEROSA PER A GANDIA

  • Des de: 29/10/25
  • Fins a: 29/10/25
  • Campus de Gandia
  • Idioma: Castellà
  • Presencial

Promogut per:
Escuela Politécnica Superior de Gandia

Responsable de l'activitat:
Joan Carles Cambrils Camarena


Inscripció

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

4 hores


0 hores


0 hores

Horari

De matí
Miércoles 29 octubre: 09h-13h

Lloc d'impartició
Aula Magna (EPSG-Campus de Gandia-UPV)
Certificació

Assistència

Modalitat

PRESENCIAL

Curs

2025-2026

ECTS

0

Campus

Gandia

4 h

Presencials

0 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Públic en general 
0,00 € - Público en general

Objectius

- Reflexionar sobre el paper estratègic de la marca en la planificació, la gestió i la promoció de destinacions turístiques.

- Analitzar els fonaments teòrics i pràctics que defineixen una marca turística poderosa, sostenible i diferenciadora.

- Conèixer experiències i estratègies internacionals d'èxit en la creació i el reposicionament de marques de destinació.

- Identificar propostes i línies estratègiques concretes per a la renovació de la marca turística de Gandia.

Acció formativa dirigida a

Estudiants de turisme i hostaleria, gestors de destinacions, empresaris/àries turístics/ques sector HORECA i agències de viatges, professionals i treballadors/es en àrees de màrqueting i vendes, responsables polítics/es de destinacions, representants veïnals.



Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Classe magistral.
Resolució de problemes.
Televoting.
(No hi ha sistema d'avaluació)

Temes que s'hi desenvolupen

8:30-9:00. Recepció i acreditacions
9:00-9:15. Benvinguda institucional
9.15-10.45. Claus per construir i mantenir una marca turística realment poderosa. Eulogi Bordás.
10.45-11.00. Debat amb el públic.

11.00-11.30. Descans

11:30-12:45. Sessió de treball per llançar idees per a una estratègia de marca Gandia. Eulogi Bordás.
12.45-13.00. Clausura.

Jornada orgaitzada per la Càtedra Gandia Turisme i Promoció,


Contacte

Inscripció

Visita altres cursos relacionats amb...

marca turística competitivitat territorial destinació gandia