Curs

NEGOCIACIÓ EFECTIVA - SEMIPRESENCIAL 1/24

  • Des de: 26/11/24
  • Fins a: 28/11/24
  • Campus de Alcoi
  • Idioma: Castellà
  • Semipresencial

Preinscripció des del 28/10/24

Matrícula disponible fins al 26/11/24

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo, Formación Permanente y Lenguas

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo Y Formación Permanente



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

5 hores


3 hores


0 hores

Horari

De matí
Fechas de realización:26 al 28 de noviembre.
Lugar: Aula Campus de Alcoi pendiente de confirmar.
Curso semipresencial, será obligatoria las asistencia a las dos sesiones (26 y 28 de noviembre) Realización de actividad práctica planteada por el docente.

Lloc d'impartició
Aula Campus de Alcoi pendiente de confirmar. Sesiones obligatorias: 26 Noviembre: de 11:15 a 13:45 28 de noviembre de 10:15 a 12:45.
Certificació

Aprofitament

Modalitat

SEMIPRESENCIAL

Curs

2024-2025

ECTS

0,8

Campus

Alcoi

5 h

Presencials

3 h

En línia

Preu Col·lectiu
0 € Alumne UPV 
0 € Titulat UPV 
0 € Personal UPV 
0,00 € - Alumno UPV
0,00 € - Titulado UPV
0,00 € - Personal UPV
No permitido - Público en general

Objectius

Els objectius que tractarem de complir durant esta sessió sobre negociació són els següents:

· Millorar la teua habilitat negociadora, tant en situacions competitives com col·laboratives.

· Incrementar el teu nivell de consciència sobre el desenrotllament del procés negociador.

· Introduir alguns principis i conceptes específics el coneixement dels quals pot afavorir la teua efectivitat negociadora.

· Reflexionar sobre el teu estil personal i sobre l'impacte que este té en els altres.

Acció formativa dirigida a

Alumnat, titulat/a i personal UPV


Professors


Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

Metodologia didàctica

Curs semipresencial i pràctic, amb dos sessions de 2.5 hores presencials i treball no presencial

Les sessions presencials estaran centrades la resolució de diversos casos pràctics i la posterior anàlisi i reflexió sobre les actuacions i els resultats obtinguts, on els participants aplicaran de manera activa els continguts clau relacionats amb la negociació

S'aconsella participar activament en les sessions presencials, perquè els exercicis de negociació siguen efectius, és important interioritzar el paper que se t'ha assignat, tant per a tu com per al teu company de negociació.

Pretenem que explores nous enfocaments negociadors i mostra't obert al canvi al mateix temps que t'animem a divertir-te.

La sessió no presencial consistirà en la pràctica de resolució d'una situació de negociació en grup, per a la seua posterior anàlisi en a la segona sessió presencial, és necessari realitzar esta activitat.
SISTEMA D'AVALUACIÓ
Per a obtindre el certificat serà necessari l'assistència a les dos sessions, realització de l'activitat no presencial i un qüestionari final en PoliformaT.
Curs semipresencial, serà OBLIGATORI l'assistència i participació a les dos sessions, així com la realització de les activitats proposades.

Temes que s'hi desenvolupen

En este curs comptarem amb Kandarp Mehta professor en IESE Business School. Més informació: https://www.linkedin.com/in/kandarpmehta/?originalsubdomain=es
Breu descripció del curs:

El procés negociador forma part de les relacions quotidianes d'una persona Com que la negociació és una cosa tan omnipresent en les nostres activitats quotidianes, en el curs tractarem principalment la negociació com alguna cosa que forma part integral de qualsevol professió.

A partir de les teues pròpies experiències ja has desenrotllat un estil negociador i en este curs intentarem formalitzar les teues experiències i aconseguir pensar críticament sobre el que ara és, potser, un procés intuïtiu. Tot això ens permetrà establir un marc a partir del qual et serà possible anar aprenent alguna cosa més cada vegada que et veges immersa/immers en una nova negociació.

Els progressos que faces al llarg de les sessions de negociació dependran de tu. La negociació és una habilitat i, per tant, només hi ha un camí per a millorar-la: la pràctica. Com ocorre amb la pràctica d'altres habilitats, la de la negociació ha d'anar acompanyada d'una anàlisi crítica de les experiències que tinguem i d'un compromís de millora incremental, fins que l'habilitat negociadora es convertisca en part del nostre propi repertori.

No obstant això, per a millorar la teua habilitat negociadora has de véncer alguns obstacles. El més important d'ells és que hauràs de passar per una fase d'una certa incomoditat. Has de véncer la temptació de tornar als teus anteriors hàbits, amb els quals et sents més comoditat i has de traspassar el llindar de la teua zona de confort D'esta manera, aconseguiràs aprendre i millorar la teua habilitat negociadora de forma més efectiva.
Temes a desenrotllar:

· Negociació : Introducció, principis i procés de negociació

· Negociació en equips

· Biaixos cognitius en negociació

Negociació : La dicotomia competitiva - col·laborativa



Visita altres cursos relacionats amb...

negociació conflicte cooperació.