Curs

SEO, PRIMERS PASSOS

  • Des de: 1/7/20
  • Fins a: 29/7/20
  • Campus de Gandia
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 14/5/20

Promogut per:
Escuela Politécnica Superior de Gandia

Responsable de l'activitat:
Jose Marin-Roig Ramon



Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


20 hores


0 hores

Lloc d'impartició
Entorno virtual UPV
Certificació

Aprofitament

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2019-2020

ECTS

2

Campus

Gandia

0 h

Presencials

20 h

En línia

Preu Col·lectiu
120 € Públic en general 
120,00 € - Público en general

Objectius


• Saber i entendre com funcionen els cercadors d'Internet
• Saber realitzar una cerca de paraules clau i muntar amb elles una arquitectura web òptima
• Saber quals són els factors de posicionament d'una pàgina i com realitzar una auditoria
• Redacció de continguts optimitzats per a cercadors
• Mesurar i analitzar el trànsit d'una web mitjançant Google Analytics

Acció formativa dirigida a

Totes aquelles persones interessades a iniciar-se en el món del màrqueting digital començant per la branca del posicionament web. En aquest curs es donaran les pautes bàsiques de SEU perquè, una vegada acabat, l'alumne puga començar a aplicar aquests coneixements en els seus propis projectes. Aquest curs també és valgut per a emprenedors, empresaris o autònoms.


Professors

  • Ivan Cañas Gallego Professional del sector

Metodologia didàctica i sistemes d'evaluació

En les sessions teòriques s'explicaran els conceptes bàsics que formen el posicionament web d'una pàgina (SEO On page, SEO Off page, SEO Tècnic i Analítica Web). A més d'aquestes sessions teòriques, es faran una sèrie de pràctiques perquè els alumnes puguen posar en pràctica els conceptes apresos en les classes teòriques, aprenent d'aquesta manera la metodologia tant des d'un punt de vista pràctic i també aplicat en un cas real.

Temes que s'hi desenvolupen

1. Introducció al SEO
○ Qué és el SEO?
○ Per qué és important?
○ Com funcionen els motors de cerca? ○ El monopoli de Google
○ Factors de posicionament
○ Diferències entre el SEO i el SEM
○ Glossari de termes
○ Eines SEO bàsiques
○ Pràctica: Search Console d'una ullada

2. SEO On page
○ Qué és el SEO On page?
○ Cerca de paraules clau
○ Arquitectura Web
○ Optimizació de les etiquetes
○ Sintaxis de les URLs
○ Optimizació de imatges
○ Optimizació de continguts
○ Auditoria de SEO On page (Checklist)
○ Pràctica: Com realitzar una cerca de paraules clau i realitzar una arquitectura web

3. SEO Off page
○ Qué és el SEO Off page?
○ Diferències entre el SEO On page i Off page
○ Per qué són importants els enllaços?
○ Page Rank
○ Follow vs Nofollow
○ Tipus d'enllaços entrants
○ Consells per a la generació d'enllaços
○ Pràctica: Realització d'una auditoriia SEO On page i Off Page

4. SEO Tècnic
○ Qué és el SEU tècnic?
○ Robots.txt
○ Sitemaps
○ Renderizado HTML, Com ens veu Google?
○ Schema
○ Pràctica: Optimització de continguts i estructures de redacció de contingut

5. Analítica Web
○ Qué és la Analítica Web?
○ Google Analytics
○ Instalació de Google Analytics
○ Mètriques bàsiques
○ Pràctica: Instalació de Google Analytics i construcció d'un panell bàsic de Analytica Web


Contacte

Pàgina web: http://www.e3.upv.es