Curs

SOCIAL SELLING VENDES B2B MITJANÇANT IA + MK AUTOMATION

  • Des de: 1/3/26
  • Fins a: 30/6/26
  • Campus de València
  • Idioma: Castellà
  • En línia

Preinscripció des del 1/12/25

Promogut per:
Vicerrectorado de Empleo, Formación Permanente y Lenguas

Responsable de l'activitat:
Vicerrector/a Empleo, Formación Permanente y Lenguas


Tens entre 25 i 64 anys?

👉 Accedeix a aquesta activitat amb un 70% de descompte

Formació Permanent amb Microcredencials UPV. Millora la teua ocupabilitat amb ajuda pública.

Inscripció

Modalitat

Presencial En línia Emissió en directe

0 hores


30 hores


0 hores

Lloc d'impartició
PoliformaT
Certificació

Microcredencial

Modalitat

EN LÍNIA

Curs

2025-2026

ECTS

3

Campus

València

0 h

Presencials

30 h

En línia

Preu Col·lectiu Terminis
282 € Públic en general  1 termini
84,6 €  Precio MICROCREDS: Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial. 1 termini
282,00 € - Público en general

La presente actividad formativa pertenece al Plan MICROCREDS, financiado por la Unión Europea. NextGenerationEU
EL Plan MICROCREDS subvenciona hasta 70% a Personas con nacionalidad española o residencia en el Estado Español, de entre 25 y 64 años, cumplidos a la fecha de comienzo de la microcredencial.
En el proceso de matrícula debe rellenarse la fecha de nacimiento y firmar la Declaración Responsable que se acompaña.
En el caso en el que se escoja el perfil de precio financiado por el Plan MICROCREDS sin cumplir con los requisitos del mismo, se emitirá un recibo complementario hasta completar el importe del perfil de precio "Público en general". El impago de dicho recibo supone la anulación de la matrícula y la pérdida del derecho de devolución de las cantidades satisfechas.

Objectius

Aquesta microcredencial acredita l'adquisició de competències per comprendre, seleccionar i aplicar estratègies de Social Selling a entorns de vendes B2B, integrant l'ús d'intel·ligència artificial i eines de màrqueting automation. L'èxit obtingut capacita l'estudiant per optimitzar el seu perfil a LinkedIn, dissenyar continguts que generin autoritat i emprar tècniques de prospecció digital basades en dades i automatització ètica.


Professors

  • Fernando Castello Sirvent Profesor/a Titular de Universidad
  • Marta Peris Ortiz Catedrático/a de Universidad
  • Dayanis García Hurtado Profesor/a Ayudante Doctor/a
  • José Manuel Romeu Soler Professional del sector

Temes que s'hi desenvolupen

Aquesta microcredencial en modalitat online asíncrona ofereix una introducció pràctica al Social Selling com a estratègia de venda B2B, amb una atenció especial a l'ús de LinkedIn per generar oportunitats de negoci. L'alumnat aprendrà a optimitzar el perfil professional, dissenyar continguts que enforteixin la marca personal i aplicar tècniques de prospecció digital recolzades en eines d'intel·ligència artificial i automatització de màrqueting. Amb un enfocament aplicat, aquesta formació proporciona les competències necessàries per establir relacions de valor amb clients potencials, implementar rutines de venda digital efectives i mesurar resultats de manera eficient. La microcredencial permetrà elabo

Inscripció
Logotipos Microcredenciales